Vergroot je vaardigheden met onze online activiteiten en werk efficiënter.
Via de Open Database Connectivity (ODBC) kun je vanuit Excel alle data uit de database van je boekhoud- of ERP systeem oproepen. En dat is handig!
Er wordt immers dagelijks heel veel data ingevoerd. Financiële gegevens, orderinformatie, artikelgegevens, inkopen en noem maar op. Allemaal waardevolle informatie voor het maken van nuttige rapportages en analyses.
Deze e-learning bestaat uit 8 toegankelijke modules waarin je kennis maakt met het programma MS Query. Dit betreft het programma waarmee we de data uit de database zullen ophalen om deze vervolgens eenvoudig door te zetten naar Excel.
Aan het einde van de e-learning weet je hoe je in Excel een eenvoudige rapportage kunt bouwen die je direct kunt laten verversen met de meest actuele data uit de Multivers database.
En het mooie? Jij bepaalt zelf de planning en daarmee de doorlooptijd van de cursus .
De kosten voor deze cursus bedragen EUR 295. Een Windows PC of Windows laptop met Excel is vereist.
meld je nu aanOp zoek naar vervanging van Business Suite of gewoon een goede declaratie-oplossing?
Met de Work Management Software van Teamleader organiseer je al het werk voor je hele team op één plek. Ook onderweg of bij de klant.
Ontdek in ca. 30 minuten wat Teamleader voor jouw kantoor kan betekenen.
meld je nu aanVerwerk jij je kosten- en goederenfacturen al optimaal? Vaak is er ruimte voor verbetering. Elvy Factuurverwerking is dé oplossing voor het efficiënt verwerken van facturen. Of jouw leverancier deze nu als papier, als PDF of als e-factuur (UBL/XML) verzendt, Elvy zorgt ervoor dat jullie factuurverwerkingsproces op orde is! Van het inlezen tot het boeken en van het archiveren tot het fiatteren.
Maak kort kennis tijdens het webinar Elvy Factuurverwerking waarin we de mogelijkheden van Elvy demonstreren geïntegreerd met Multivers (Online) en met Boekhoud Gemak! |
|||
|
De Online Basistraining is een training waarin de basisfunctionaliteiten worden uitgelegd voor Elvy Factuurverwerking. Ideaal als je nooit eerder een training hebt gevolgd, voor een nieuwe collega of als je zelf nog eens de basisfunctionaliteiten toegelicht wil hebben.
Deze training is gratis.
meld je nu aanIn deze training komen de gevorderde functionaliteiten aan bod. Geschikt voor de ervaren Elvy gebruiker.
Deze training is gratis.
meld je nu aanSpeciaal voor afkeurmanagers en boekers die met Elvy Factuurverwerking werken: in deze training lichten wij het fiatteringsproces toe.
Deze training is gratis.
meld je nu aanSpeciaal voor fiatteurs: in deze training lichten we het fiatteringsproces toe binnen Elvy Factuurverwerking.
Deze training is gratis.
meld je nu aanTijdens deze opgenomen training helpen we je om je eerste stappen in Teamleader Focus te zetten. We tonen je de belangrijkste instellingen die nodig zijn om vlot van start te kunnen gaan.
Deze training is gratis.
meld je nu aanWe dompelen je onder in de wereld van online CRM. Van het beheren van contacten, bedrijven en je agenda tot het efficiënt opmaken van offertes en opvolgen van je verkoopproces. Allemaal in Teamleader Focus.
Deze training is gratis.
meld je nu aanNa afloop van deze opgenomen training kan je binnen Teamleader Focus projecten verdelen in fases & taken, verantwoordelijkheden en deadlines toewijzen, tijd registreren bij taken en meetings en eenvoudig inzicht verkrijgen in de winstmarge van projecten.
Deze training is gratis.
meld je nu aanTijdens deze opgenomen training bekijken we hoe je efficiënt je facturatie kan beheren in Teamleader Focus. Met de nieuwe bulkacties kan je bovendien in één keer al je facturen versturen, boeken en verwerken.
Deze training is gratis.
meld je nu aanWe beginnen bij de basis. Het aanleveren en boeken van je facturen, inzicht in je archief en gebruik van de app. Dit alles zie je in een half uurtje tijd.
Tijdens dit webinar nemen we jou mee in de basisstappen om je facturen digitaal te gaan verwerken in Basecone.
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanDe meest optimale werkwijze in Basecone kort uitgelegd. Het validatiescherm, instellingen en nog veel meer.
Tijdens dit webinar nemen we jou mee in de vervolgstappen om je facturen zo efficiënt mogelijke digitaal te gaan verwerken.
De onderwerpen zijn:
•Beste en meest optimale werkwijze volgens Basecone
•Aanleveren van je facturen
•Werken vanuit het validatiescherm/bulkboeken
•Instellingen op administratieniveau
•Boekingsregels, herkenning en instellingen op crediteuren
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanWe beginnen bij de basis, het daadwerkelijk autoriseren van je facturen, gebruik van de app en inzicht.
Tijdens dit webinar nemen we jou mee in de basisstappen om je facturen digitaal te gaan autoriseren in Basecone of via de app.
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanWil je hulp bij het inrichten en de optimale workflows in Basecone instellen? Trek dan een half uur uit om dit webinar voor gevorderden te volgen.
Wil jij de autorisatie van facturen volledig automatisch en goed inrichten, maar we je niet zo goed hoe? Dan volg je deze sessie. Tijdens dit webinar nemen we jou mee in de vervolgstappen om de autorisatie van je facturen zo efficiënt mogelijk in te richten.
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanUnit4 Multivers kent standaard een uitgebreide informatievoorziening. Toch wil het in de praktijk wel eens voorkomen dat je nét dat ene overzicht niet kunt vinden.
Met de ODBC kun je alle data in Unit4 Multivers (Online) aanroepen en ieder overzicht maken wat je maar kunt bedenken.
In dit korte webinar laten we zien hoe dit in zijn werk gaat.
Dit webinar is gratis
meld je nu aanAls jij je producten of diensten in abonnementsvorm of als huurmodel aanbiedt, kan het facturatieproces aanzienlijk veel tijd kosten. Iedere maand dezelfde facturen opnieuw versturen. En dat 12 keer! Of meer zelfs, als je wekelijks factureert.
Met Unit4 Multivers Online kun je dit proces efficiënt inrichten. Zo kun je de focus houden op het behoud van jouw bestaande klanten én het werven van nieuwe.
Eenvoudig periodiek factureren én incasseren. Dat doe je met een druk op de knop zullen we maar zeggen. Hoe? Dat laten we je graag zien in dit webinar.
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanIn deze reeks van korte webinars willen we je praktisch tips & trucs geven om je dagelijkse werkzaamheden met Multivers te vereenvoudigen.
In dit webinar hebben we gekeken naar:
- Betalen vanuit Multivers
- Incasseren vanuit Multivers
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanIn deze reeks van korte webinars willen we je praktisch tips & trucs geven om je dagelijkse werkzaamheden met Multivers te vereenvoudigen.
In dit webinar hebben we gekeken naar:
- Zoekschermen als informatiebron
- Openstaande postenlijsten in Excel
- Zoeken in grootboekmutaties
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanIn deze reeks van korte webinars willen we je praktisch tips & trucs geven om je dagelijkse werkzaamheden met Multivers te vereenvoudigen.
In dit webinar hebben we gekeken naar:
- Projecten volgen met behulp dossiers
- Snel boeken via scenarioboekingen
Dit webinar is gratis.
meld je nu aanMet ons blog houden we u op de hoogte van diverse ontwikkelingen rondom onze oplossingen.
Lees in het blogHartelijk dank voor je aanmelding! Uiterlijk een week voor de activiteit ontvang je van ons verdere informatie.