Indien u gebruik maakt van een Mac computer is het mogelijk dat u na een recente update van MacOS problemen ervaart met het inloggen op Unit4 Multivers Online.
De 1e keer inloggen
Indien u nog niet eerder ingelogd bent met uw Mac op Unit4 ga dan als volgt te werk:
Foutmelding bij het inloggen
Indien u bij het inloggen op Unit4 Multivers Online een foutmelding krijgt, is dit is op te lossen door de bestandsassociatie tussen enerzijds het .aspx bestand en anderzijds de Citrix Receiver opnieuw in te stellen. U doet dat als volgt:
Stap 1: Controle Citrix versie
Controleer of u van Citrix een blauw of rood icoontje heeft. Heeft u het rode icoontje, ga dan door naar stap 2.
Heeft u het blauwe icoontje, verwijder dan de Citrix receiver helemaal en download deze opnieuw en volg de stappen bij ‘de 1e keer inloggen’. Hierna kunt u verder met stap 2.
Stap 2: Aanpassen .aspx
Mocht u problemen ondervinden met deze instellingen en verdere ondersteuning wensen, raadpleeg dan uw systeembeheerder of de ondersteuningspagina’s van Apple.