Wij houden u graag op de hoogte van de ontwikkelingen.
Met het toevoegen van een filter kun je de toewijzing van een flow automatiseren op basis van leverancier, bedragen of een combinatie daarvan.
lees hier verderIedere 3 weken komt een nieuwe versie uit van Unit4 Multivers Web met daarin nieuwe features en verbeteringen. Kijk hier voor de laatste update.
lees hier verderIndien u Btw- of ICP aangifte doet vanuit Unit4 Multivers (Accounting) dan dient u voordat u de eerste aangifte over boekjaar 2019 gaat doen de nieuwe release 10.10.0.3 of hoger te installeren. Hierin zijn de benodigde taxonomie aanpassingen voor 2019 doorgevoerd.
lees hier verderIndien u gebruik maakt van een Mac computer is het mogelijk dat u na een recente update van MacOS problemen ervaart met het inloggen op Unit4 Multivers Online.
lees hier verderOp 13 december is versie 10.10 van Unit Multivers beschikbaar gekomen. In deze release zijn noodzakelijke aanpassingen doorgevoerd voor de BTW verhoging van 6 % naar 9% per 1 januari as. Als gevolg van deze aanpassingen is de aansturing van de btw-codes in de Gupta rapportdesigner gewijzigd en hierdoor kunnen bepaalde waardes niet getoond of anders getoond worden. Het is dus mogelijk dat u uw lay-out(s) moet aanpassen.
lees hier verderEen webinar over het inrichten van de autorisatie flow binnen Basecone.
lees hier verderOp 1 januari as. zal in Nederland het lage Btw-tarief verhoogd worden van 6% naar 9%. Dit heeft gevolgen voor het berekenen van de prijzen en tarieven in de Unit4 Multivers producten, alsmede de koppelingen die daarmee actief zijn.
lees hier verderHet is nu mogelijk om in Basecone meerdere vooraf gedefinieerde autorisatie flows van 1 of meerdere autorisatoren in te stellen. Dat scheelt een hoop muisklikken!
lees hier verderTer versterking van ons team zijn wij op zoek naar consultants. In deze rol ondersteun je MKB bedrijven en administratie-/accountantskantoren bij het inrichten van de administratieve en logistieke processen in Unit4 Multivers.
lees hier verderHet is belangrijker dan ooit om uw niet-boekende klanten te laten weten dat zij veel tijd bij u kunnen besparen. Klanten zoeken immers steeds vaker naar kantoren waarmee zij digitaal kunnen samenwerken. Om u hierbij te ondersteunen hebben wij een mooie flyer ontwikkeld waarmee u uw klanten kunt informeren. Wij zorgen ervoor dat uw eigen kantoorgegevens, zoals logo, kantoornaam en contactgegevens, op de flyer komen. Zo kunt u deze uit naam van uw kantoor sturen aan uw klanten.
lees hier verder